Sunday 4 March 2018

Lawatan ke Uniti Bricks Kolej Uniti


Lawatan ke Uniti Bricks Kolej Uniti



Assalamualaikum hai, kepada pembaca-pembaca yang saye hormati harini saye nak kongsi sikit cerite tetang lawatan saye ke Uniti Bricks pada 19/2/2018 bersamaan hari isnin lepas habis class petang hehehe. Tapak pembinaan Uniti Bricks ni teletak di hadapan Uniti Village iaitu bersebelahan dengan ladang cili. Nak cakap pasal cuace Allah saja yang tahu betape teriknyaa tetibe demi assgmnt ku gagahkan juaaa hahahahahha gurau jekšŸ¤­hee.



okay nak cite ni lepas dah temu ramah salah seorang pekeje yang bekeje disini. Tapak projek ini ditubuhkan pade tahun lepas dan dijangke siap sepenuhnya pada tahun 2020. Pihak Kolej Uniti bercadang akan membine 150 buah rumah banglo dan sekarang hanye 7 buah rumah yang baru siap. Kos untuk bile satu lot rumah ni ialah 300 ribu. Tapak rumah ini akan diluaskan behampiran exora yang mana menempatkan semua pelajar perempuan Kolej Uniti.



Sebagaimana di cerite kan oleh pekeje semalam rumah ini boleh memuatkan seramai 20 orang pelajar dan mempunyai 4 buah bilik selese bakhanggg dah macam rumah sendiri hahahaha. Idea rumah ini di buat oleh Sizul dan Arcee.



Sekian saje cerite saye tentang lawatan saye ke Uniti Bricks heheh moge kite bejumpe lagi. Assalamualaikum semuaaa moge sentiase di bawah lindungan Allah aminnn.

No comments:

Post a Comment

Lawatan ke Uniti Bricks Kolej Uniti

Lawatan ke Uniti Bricks Kolej Uniti Assalamualaikum hai, kepada pembaca-pembaca yang saye hormati harini saye nak kongsi sikit ...